2019-07-17

Gäst i #Sparpodden

Bland de första poddarna jag började lyssna på var #Sparpodden. Därför var det lite extra kul när Alexander Gustavsson bjöd in mig för att prata om mina aktiestrategier i huvudsak men även lite pension och annat ekonomirelaterat.

Du kan bl a lyssna på avsnittet via Soundcloud nedan:

Detta inlägg är inte någon form av comeback av bloggen då jag har fullt upp med Freyas valpuppfostran och tyvärr nu även rehab efter ett segt magvirus.



På återseende!

Detta inlägg är skrivet med syfte om att vara transparent och öppen med mina tankar kring sparande, investeringar och enskilda innehav men ska inte ses som någon form av rådgivning eller rekommendation om enskilda aktier eller investeringsstrategier.

Finansiella instrument kan både öka och minska i värde. Det finns en risk att du inte får tillbaka de pengar du investerar. Innan du investerar i en aktie bör du själv läsa på fakta och bilda dig en egen uppfattning.

4 kommentarer:

  1. Lyssnade på vägen hem från semestern nu. Bra och inspirerande inlägg, skall kika in på dina innehav för inspiration.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra - lycka till med investeringarna!

      Radera
  2. Ett bra poddavsnitt! Matnyttigt och roligt på samma gång.

    Inte funderat på att podda själv? Och ytterligare en fråga: kommer du någonsin få igång tråden Månadens aktie igen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar på bägge frågarna: man vet aldrig men det är inte aktuellt i dagsläget.

      Tack för feedback!

      Radera