2018-09-27

Mässevent: INVEST360°

Undertecknad och några andra aktiebloggare (Investerarfysikern, Gustavs aktieblogg + eventuellt flera) kommer att finnas på plats i Nacka Strand den 17-18 november på mässeventet:

INVEST360°

Eventet omfattar bland annat seminarier och föreläsningar av Anna Svahn, Kavastu, Micke Syding med flera och kanske kan erbjuda lite inspiration till olika investeringsuppslag.


Om detta låter intressant så kan du via bildlänken ovan få 10 % rabatt på "early bird"-priset 150 kr för bägge dagarna. Efter 1 oktober är ordinarie pris 250 kr som jag förstår det.

Det finns inte kommersiellt eller monetärt utbyte för min del i detta (utöver förhoppningsvis fri entré för egen del) utan jag tycker det ska bli kul att få träffa nuvarande och förhoppningsvis blivande läsare och prata aktier :-)

Tar du med en bärbar dator så kan jag hjälpa dig att komma igång med mitt verktyg MyDividends om så önskas då det kan vara lite krångligt på egen hand som jag har förstått det.

Eller varför inte lite personlig vägledning om hur du använder mina sparkalkylatorer?

Syns vi där?

Detta inlägg är skrivet med syfte om att vara transparent och öppen med mina tankar kring sparande, investeringar och enskilda innehav men ska inte ses som någon form av rådgivning eller rekommendation om enskilda aktier eller investeringsstrategier.

Finansiella instrument kan både öka och minska i värde. Det finns en risk att du inte får tillbaka de pengar du investerar. Innan du investerar i en aktie bör du själv läsa på fakta och bilda dig en egen uppfattning.

6 kommentarer:

  1. Klart intressant. Jag får kolla upp det närmare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har länk till eventet i inlägget. Tycker det är en ganska modest kostnad för 2 dagar vilket var ett krav från min sida för att deltaga.

      Hoppas vi ses!

      Radera
  2. Inget dåligt startfält det där! Kommer säkert bli kul men vi kommmer inte närvära. Hoppas vi får läsa om allt här på bloggen dock. :)

    Aktiepappa - en blogg om ekonomi och aktier

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog ett och annat från eventet på både twitter och bloggen :-)

      Radera
  3. Inget courtage på tyska aktier på avanza imorgon
    // Erik G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg det - trevligt! Får se om det blir några omallokeringar för kidsen - tack för tips!

      Radera